Skip to main content

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Moet ik bezorgkosten betalen?

Nee, bij ons kan je enkel spullen afhalen. Hiervoor hebben we twee afhaallocaties. Een in Alkmaar (Stalpaertstraat 64) en een in Heerhugowaard (Tjaarlingermeer 207). Grote apparatuur, waaronder de partytenten en statafels, kunnen enkel bij onze opslaglocatie worden opgehaald. In dit geval laten we het persoonlijk aan je weten dat het afhaaladres afwijkt van hetgeen je bij de reservering hebt aangeklikt.

Hoe lang kan ik de spullen huren?

De meest gehanteerde huurperiode is één dag, bijvoorbeeld voor een huisfeestje of verjaardag. Onze prijzen op de website zijn hier ook op afgestemd. Het is ook mogelijk om de spullen voor een langere tijd te huren. Neem hiervoor contact met ons op via onze contactgegevens onderaan de website (WhatsApp of e-mail). Geef hierbij aan welke spullen en voor welke periode je deze zou willen huren, dan zullen wij zo snel mogelijk reageren met een persoonlijk aanbod.

Wanneer worden de spullen terug verwacht?

De geluidsapparatuur en extra feestartikelen worden uiterlijk de dag ná de huurperiode terug verwacht. Huur je de spullen bijvoorbeeld op vrijdag, dan zullen wij voor zaterdag een tijd afspreken wanneer we de spullen weer in ontvangst zullen nemen.

Moet ik borg betalen?

Bij ons hoef je geen borg te betalen! Wij vertrouwen erop dat je zorgvuldig om gaat met de gehuurde spullen zodat wij deze in dezelfde staat kunnen ophalen als dat we deze hebben bezorgd. Wel vragen we om je te identificeren met een geldig identiteitsbewijs. Zo weten wij zeker dat jij bent wie je zegt dat je bent.

Mocht er schade onstaan aan een of meerdere spullen dan zullen we de kosten van reparatie of vervanging wel bij je in rekening brengen. Ook bij verlies of diefstal zullen wij de kosten voor vervanging in rekening brengen en vervolgstappen ondernemen.

Als er bij normaal gebruik enkele gebruikerssporen ontstaan is dit natuurlijk geen probleem. Hier zullen wij dan ook achteraf geen kosten voor in rekening brengen.

Welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

Om bij ons te kunnen huren hebben wij enkele gegevens van je nodig. Deze kan je invullen zodra je een reservering plaatst via onze website.

– Naam
– Adres
– Telefoonnummer
– E-mailadres

Hoe kan ik de spullen in ontvangst nemen?

Je kan ervoor kiezen om de spullen af te halen bij onze locatie in Alkmaar (Stalpaertstraat 64) of in Heerhugowaard (Tjaarlingermeer 207). Je kiest het voorkeursadres, datum en tijdstip zelf op het moment dat je een reservering op de website plaatst. Wanneer we je reservering in behandeling nemen, zullen we kijken of het gewenste tijdstip voor ons mogelijk is. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we in overleg een ander tijdstip afspreken. Ook controleren wij of de gewenste ophaallocatie beschikbaar is, als dit niet het geval is zullen wij dit ook tijdig laten weten.

Welke betaal mogeijkheden zijn er?

Bij ons heb je twee betaalmogelijkheden. De eerste en makkelijkste manier is om tijdens het reserveren direct via iDEAL af te rekenen. Op deze manier is de betaling gemakkelijk en snel geregeld en hoef je je hier op de dag van je feest geen zorgen meer over te maken.

Daarnaast is het ook mogelijk om contant bij ons te betalen. We vragen je in dit geval wel zoveel mogelijk gepast te betalen, omdat wij niet altijd over voldoende wisselgeld beschikken. Een contante betaling vindt altijd plaats op het moment dat wij de spullen komen bezorgen of wanneer je deze zelf komt afhalen.

Contact

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan even contact met ons op! Wij staan (bijna) 24/7 voor je klaar en helpen je graag om je vraag te beantwoorden! Onze contactgegevens kan je vinden op onze contactpagina of onderaan de website!