Skip to main content

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Veelgestelde vragen  ●

Moet ik bezorgkosten betalen?

Wij zijn gevestigd in Alkmaar en bezorgen tot maximaal 30 kilometer gerekend vanaf de dichtstbijzijnde (afhaal)locatie. Voor bezorging brengen wij 25 cent per kilometer in rekening.

Stel dat de afstand tussen jouw adres en de dichtsbijzijnde (afhaal)locatie 12 kilometer is, dan bedragen de bezorgkosten 12 (afstand) * 4 (twee keer heen- en terugreis) * € 0,25 (de vergoeding per kilometer) = € 12,-.

Haal je de spullen liever zelf af? Dan betaal je uiteraard geen bezorgkosten en betaal je slechts de huurprijs die is weergegeven op de website. Ook als je verder dan 30 kilometer bij ons vandaan woont kan je de spullen bij ons op komen halen. De spullen zijn af te halen bij een van onze afhaallocaties in Alkmaar (Kooimeer of Overdie).

Hoe lang kan ik de spullen huren?

De meest gehanteerde huurperiode is één dag, bijvoorbeeld voor een huisfeestje of verjaardag. Onze prijzen op de website zijn hier ook op afgestemd. Het is ook mogelijk om de spullen voor een langere tijd te huren. Neem hiervoor contact met ons op via onze contactgegevens onderaan de website (WhatsApp of e-mail). Geef hierbij aan welke spullen en voor welke periode je deze zou willen huren, dan zullen wij zo snel mogelijk reageren met een persoonlijk aanbod.

Wanneer worden de spullen terug verwacht?

De speaker(s) en toebehoren wordt uiterlijk de dag ná de huurperiode terug verwacht. Huur je de speaker bijvoorbeeld op vrijdag, dan zullen wij voor zaterdag een tijd afspreken wanneer we de speaker weer in ontvangst zullen nemen.

Maak je gebruik van onze bezorgservice? Dan zullen wij op de afgesproken tijd aanwezig zijn op hetzelfde adres als waar wij de speaker hebben bezorgd.

Heb je de speaker opgehaald? Dan zien we je graag op de afgesproken tijd op de locatie waar je de speaker ook hebt afgehaald.

Moet ik borg betalen?

Bij ons hoef je geen borg te betalen! Wij vertrouwen erop dat je zorgvuldig om gaat met de gehuurde spullen zodat wij deze in dezelfde staat kunnen ophalen als dat we deze hebben bezorgd. Wel vragen we om je te identificeren met een geldig identiteitsbewijs. Zo weten wij zeker dat jij bent wie je zegt dat je bent.

Mocht er schade onstaan aan een of meerdere spullen dan zullen we de kosten van reparatie of vervanging wel bij je in rekening brengen. Ook bij verlies of diefstal zullen wij de kosten voor vervanging in rekening brengen en vervolgstappen ondernemen.

Als er bij normaal gebruik enkele gebruikerssporen ontstaan is dit natuurlijk geen probleem. Hier zullen wij dan ook achteraf geen kosten voor in rekening brengen.

Welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

Om bij ons te kunnen huren hebben wij enkele gegevens van je nodig. Deze kan je invullen zodra je een reservering plaatst via onze website.

– Naam
– Adres
– Telefoonnummer
– E-mailadres

Daarnaast vragen we je om jezelf te legitimeren met een geldig rijbewijs, ID of paspoort zodat wij zeker weten met wie wij zaken doen. Zorg ervoor dat je een geldig identiteitsbewijs paraat hebt als we de speaker(s) komen bezorgen. Ook als je de speaker(s) komt afhalen is het van belang dat je een geldig identiteitsbewijs meeneemt.

Hoe kan ik de spullen n ontvangst nemen?

Je kan ervoor kiezen om de spullen af te halen bij een van onze locaties in Alkmaar (Kooimeer of Overdie). Ook kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van onze bezorgservice.

In beide gevallen geef je bij het reserveren zelf een datum en tijdstip aan waarop je de spullen graag in ontvangst wilt nemen. Wanneer we je reservering in behandeling nemen zullen we kijken of het gewenste tijdstip voor ons mogelijk is. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we in overleg een ander tijdstip afspreken.

Welke betaal mogeijkheden zijn er?

Bij ons heb je drie betaalmogelijkheden. Door middel van ons mobiele pinapparaat van MyPOS is het mogelijk om zowel bij afhalen als bij bezorging bij ons te pinnen. Een andere manier van digitaal betalen is middels een online betaalverzoek. Tot slot accepteren wij ook contante betalingen.

In alle gevallen betaal je bij ons pas op het moment dat je de spullen komt ophalen of dat wij de spullen bij jou afleveren.

Contact

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan even contact met ons op! Wij staan (bijna) 24/7 voor je klaar en helpen je graag om je vraag te beantwoorden! Onze contactgegevens kan je vinden op onze contactpagina of onderaan de website!